Felanmälan

Kontaktuppgifter Brf Linnégatan 41-45 fastighetsservice

Vid kontakt för felanmälningar och övriga frågor nås vi enligt nedanstående.

  • Primärt skall felanmälan göras via Optimals hemsida
  • Akuta ärenden vardagar 07:00-16:00, ring tekniska förvaltaren
    • Optimal Service (teknisk förvaltare)
    • Kroni Qeriqi
    • E-post: kroni.qeriqi@optimalservice.se
    • Tfn: 031-300 01 79
  • Fastighetsexpeditionen är öppen onsdagar kl. 07.45-08.45

Jour (Vid akuta ärenden vardagar efter 16:00 och helger):

Ring 072-999 40 00

Följande skall anges vid kontakt med Optimal Jour:

  • Namn/telefonnummer/kontaktperson
  • Vilken lägenhet/butik samt adress
  • Beskrivning av problemet

OBS! AKUTA fel där det föreligger fara för person eller egendom skall alltid ringas in. Serviceanmälningar som kommer in efter ordinarie arbetstid behandlas endast samma dag om de är av akut karaktär. I annat fall hänvisar vi till ordinarie kontorstider.

Vid brand eller risk för personskador ring 112

Hissproblem anmäls i första hand till fastighetsskötaren, vid absolut akuta fall till Vinga Hiss på telefon 031–776 57 01


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.